poniedziałek, 11 marca 2013

Niki & The Dove-Mother's Protect & inspo

 

Znowu zima powróciła. W sklepach już wiosnenne kolekcje, a na dworzu znowu śnieg i tepmeratura poniżej 0. Na szczęście w pełni skorzystałam z tych kilku ciepłych dni w tym miesiącu i zrobiłam zdjęcia ;) 

Z tegorocznych tredów bardzo spodobał mi się motyw galaxy, który postanowiłam wykorzystać w dzisiajszej stylizacji. Do kosmicznych spodni dodałam bordowe koturny i szary płaszczyk aby stonował stylizacje i żeby nie wyglądała zbyt pstrokato.


  


                                   


 

Pics --> 
płaszcz - sklep internetowy
spodnie - sklep internetowy
buty - New Look
etola - C&A


& wiosenne inspiracje 

 

A co Wy sadzicie o spodniach galaxy?
Lubiecie Bubble Tea?

55 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ; D uwielbiam bubble tea ; D moja ulubiona to mix truskawkowy z pomarańczowymi kuleczkami ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ;)

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się spodnie galaxy bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjecia ;D uwielbiam rzeczy galaxy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. leginnsy i oksy wygrywaja :D
    Zapraszam może się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje leginsy - powoli zbieram się do zakupu czegoś w stylu galaxy:D

    zapraszam również do nas!

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana ciekawie wyglądasz, zwł z tą etolą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog! :)

    http://colorsandthreads.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pogoda doprowadzi mnie do jakiejś depresji w końcu..

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, ciekawe botki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są legginy galaxy ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ;) A gdzie kupiłaś te buciki? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. galaxy było fajne na początku, kiedy nie było tak rozpowszechnione;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy było bardzo oryginalne. Pojedyncze osoby na ulicy miały motyw galaxy i wtedy było to coś nowego. Teraz coraz więcej osób decyduje się na kosmiczne spodnie i już nie jest to nic speclanego. Ja uważam jednak, że ten motyw jest nadal bardzo fajny i mam nadzieję, że nigdy się nie znudzi. Wręcz cieszę się, że Polacy coraz częściej zakładają kolorowe ubrania i nie boją się wyzwań. Dosyć już tych czarnych, burych, szarych barw. Nadchodzącą wiosnę trzeba przywitać radoście. Bardzo nie podoba mi się najnowszy tren wiosny 2013 - white&black. Znowu na warszawskich ulicach zagości ponura czerń...

      Usuń
  15. świetne inspiracje!;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  16. zarówno Ty jak i inspioracje super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz ! dodawaj większe zdjęcia, bo tu mało widać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz,ja już za motywem galaxy nie przepadam bo co druga dziewczyna ma coś w ten deseń :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ; )
    Obserwuję i liczę na to samo .
    Świetne zdjęcia !
    Ładna jesteś ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie i te buty! :) rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne spodnie i bardzo mi sie podobaja w towarzystwie tych butów <3

    OdpowiedzUsuń
  23. hej:] tak,bardzo chętnie:p fantastyczny blog!jesteś bardzo kreatywna,będę tu zaglądać i szukać inspiracji:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam po inspiracje.

      Oczywiście obserwuję i lizcę na rewanż <3

      Usuń
  24. świetnie wyglądasz! legginsy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tak, ja też mam dość tej zimy :( najchętniej odleciałabym stąd razem z bocianami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne połączenie!! oczywiście zostaje tu na stałe i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. leginsy są świetnie <3 tez musze sobie takie sprawić :) Ps. dziękuję za miły komentarz;* i fajnie że przeczytałas :) dzięki temu wiem ile osób czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Motyw galaxy coraz popularniejszy! :) Fajne buciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajne zdjęcia! i świetne okulary !

    OdpowiedzUsuń
  31. jasne,że obserwujemy.
    Ja już obserwuję i LICZĘ NA TO SAMO Z TWOJEJ STRONY :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne okulary!:)
    świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  34. leginsy galaxy uwielbiam :)


    obserwuję i zapraszam World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję za komentarz ;) masz ciekawy płaszczyk i dobra piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietny blog, oczywiscie obserwuje i liczę na rewanż. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  37. super, miło mi :) już dodałam do obserwowanych :) liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też lubię bouble tea i chcę mieć spodnie galaxy!!! Super zdjęcia! Jesteś świetna. Powodzenia!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezuuuu, kobieto GALAXY DO BORDOWYCH BUTÓW, NOSZ KURWA TO PRZECIEŻ NAWET JA WIDZĘ JAK TO TRAGICZNIE WYGLĄDA!

    OdpowiedzUsuń