niedziela, 24 lutego 2013

Crystalised - The XX - Dark Sky Remix


Witajcie,
Dnia 21 lutego miałam okazję wziąć udział w kameralnym evencie w perfumerii Douglas. Impreza miała na celu przedstawienie produktów La Prairie, ukazanie ich niesamowitej mocy, za którą odpowiedzialny jest kawior. Event zakończył lunch kolekcji THE FIRST LADY. Ubrania klasyczne, proste, ale zarówno i eleganckie. Idealne do praktycznie wszystkiego, a przodujące kolory to czerń oraz biel (ewantualnie ecri).
  




 



Mam nadzieję, że zainspirują Was te stylizacje, a może nawet ktoś z Was zdedcyduje się na kupno jakiejś części garderoby. W takim wypadku, gorąco zapraszam na strone   http://www.mozcau.com/
Jeżeli zechcecie poszukać więcej informacji na temat eventu, zapraszam tutaj --> http://www.facebook.com/portallamode.info?group_id=0

Ponadto każdy z gości został miło przywitany. Ciasteczkiem oraz kieliszkiem szampana. Dla każdego z gości przewidziana była również mała paczuszka z próbkami perfum, zniżkami i z dwoma mini produktami La Prairie.



90 komentarzy:

  1. ;) lubię utwory z playlisty majestic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Niestety nie wiem jak je moge ściągnąć na telefon, a na stronach zposenkami do ściągania ich nie ma :-(

      Usuń
  2. fajne zdjęcia ;)

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za koment, obserwuje i czekam na ciebie


    propo eventu, taka prezetnacja odbywac sie bedzie w kadej perfumerii Douglas czy tylko w twoim miescie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko u mnie i to chyba niestety było zdarzenie jednorazowe.
      Niestety nie jestem pewna. Po więcej informacji zapraszam na strony Mozcau by Justin i fp Lamode.info (adresy podałam u góry).

      Usuń
  4. cudowne zdjęcia ;) dodaję do obserwowanych, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis ;) podoba mi się Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia:) podoba mi sie twoj blog moze obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę takiego spotkania :)
    mam nadzieję że i ja kiedyś wezmę udział w czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne takie uczestnictwa

    zapraszam na nowy post http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę...
    bardzo ładne zdjęcia : )

    http://zuzieeeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne, obserwuję: )

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! obserwuje i liczę na to samo ;)
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm smakowicie wygląda ta babeczka:D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze chciałam wziąć udział w takim evencie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od zawsze o tym marzyłam. Wreszcie życzenie się spełniło.
      Poczekaj jeszcze troszeczkę, może w końcu i Twoje się spełni. ;-)

      Usuń
  14. pięknie wyglądałaś, zazdroszczę, że miałaś okazje uczestniczyć w takim evencie:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne zdjęcia i wgl zapewne fajnie było tylko zazdroscic + ta babeczka = mniaam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia ; D a ciastko wygląda pysznie ; D

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda ciasteczka były bardzo dobre, a to zasługa La Vanille.
    Gorąco polecam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks like fun (:
    Nice pictures ^^

    x Elena
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i super blog.;3
    Zapraszam na mojego bloga: http://wanka-wana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się twój blog :)
    Zazdroszczę Ci spotkania.
    Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo taką słodką babeczkę to bym zjadła! :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. a dziękuję :) i wzajemnie. ja tam horrory uwielbiam :D dodaję bloga do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba matkom i dziewczynkom.
    Co do notki to wszystkie dziewczyny na tych zdjęciach wyglądają oszałamiająco ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym się kiedyś wybrać na coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  25. No to miło was powitali :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sprawa. Gratuluje projektantce. Stroje są fantastyczne, a Ty też wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie eventy są bardzo fajne :)
    Szkoda, że jakoś zawsze przegapiam takie okazje...targi kosmetyczne w Warszawie też mi uciekły sprzed nosa :/

    OdpowiedzUsuń
  28. pewnie fajnie było na tym evencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dołącz do spisu blogów: http://gianamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna impreza i świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się kolor Twojego żakietu;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale fajna impreza xd (ewent xd)

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you for your comment

    Sure I'd like to follow each other. I'm now following your blog.
    Waiting for you to follow me back!

    x Elena
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. majestic:) świetne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny!
    Zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, widzę, że było naprawdę fajnie! Zazdroszczę prezentów :))
    Jak coś, to odpowiedziałam Ci u siebie. ;)

    buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post with beautiful pictures:)You,girls,look great:)
    Also everyone can check out my exciting Secret Giveaway!Just click on this link:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2013/02/my-secret-giveawayshhh.html
    Thank you!
    xoxo Veselina

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią wykonam dla Ciebie Ciebie nagłówek zgłoś się do mnie na e-maila agacia2881@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Musiało być tajnie na tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Spotkanie rewelacja:) Ciekawe zdjęcia i opis, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Thank you for the lovely comment:)I like the idea for following each other,so if you like my blog you can follow it-just let me know it,so I can follow you back:)
    Thank you:)
    xoxo Veselina

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, ile ładnych dziewczyn:)
    i widzę babeczkę pyszną:D

    no i the xx klasa:)

    pozdrawiam
    persona non grata

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna sprawa takie event ;) Dzięki za odwiedziny u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje i licze na rewanż ;) http://notonlypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zdj . *.*
    weeronikaa-bloog.blogspot.com/
    maciejaszania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. super żakiet ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak cudownie wyglądałaś. Zupełnie jak te modelki *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. spotkanie do pozazdroszczenia ;d

    chętnie będę wpadać tu cześciej

    OdpowiedzUsuń
  49. wow! super! świetnie wyglądałaś!
    zajrzyj do nas w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajnie, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. oo , świetnie wyglądałaś. ;))

    ps. może obserwujemy wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również obserwuję! ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. Pozazdrościć tylko brania udziału w tak sympatycznym wydarzeniu :) Świetne zdjęcia, a babeczka wygląda mega!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładne stylizacje! :))

    OdpowiedzUsuń
  55. dziękuje za komentarz .... już obserwuje twój blog :D wow !! bardzo ładne stylizacje :D xxx

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne zdjęcia <3
    Zazdroszczę tego wyjścia..

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie ze mialas okazje wziac udzial w takim czyms ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super, że mogłaś uczestniczyć w tym spotkaniu, na pewno świetnie się bawiłaś, a prezenty, które dostałaś zapowiadają się naprawdę fajnie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Aż zazdroszczę udziału w takiej imprezie;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jej, ale Ci zazdroszczę! :D Wyglądałaś bardzo ładnie. :)
    Obserwuję, x

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale świetnie, wyglądałaś ślicznie!! :)) Też tak chce ;D
    Obserwuje i zapraszam do obserwowania.)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  62. oooo ale numer znam dziewczynę w białej koszuli , pierwsza od prawej na pierwszym zdjęciu :) super foty !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  63. u mnie w mieście niestety nie ma Douglas :/

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ciekawe doświadczenie :)

    Buziaki
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  65. piękną miałaś sukienkę! wszystkie wyglądałyście jak milion dolarów!!!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. swietny post, bardzo lubie takie eventy :-)

    OdpowiedzUsuń